.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ستاد انتخاباتی محسن رضایی در مازندران
با عرض تبريك خالصانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شما مردم مومن و خداجوي ايران، يك بار ديگر حماسه قريب به 40 ميليوني ملت شريف ايران در انتخابات اخير را كه دليلي بر هوشمندي و تعهد ملت براي خنثي سازي توطئه ها است و....
بیانیه ستاد انتخاباتی محسن رضایی در مازندران



مردم شريف مازندران

يا زهرا، يا زهرا، يا زهرا


با عرض تبريك خالصانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شما مردم مومن و خداجوي ايران، يك بار ديگر حماسه قريب به 40 ميليوني ملت شريف ايران در انتخابات اخير را كه دليلي بر هوشمندي و تعهد ملت براي خنثي سازي توطئه ها است و نشان از ايمان به اسلام و دفاع از مرزهاي اعتقادي دارد به مردم شريف مازندران و به عموم ملت ايران تبريك عرض مي نمايم.

برنده اين انتخاب با بيش از 24 ميليون راي رئيس جمهور همه مردم اعم از موافق و مخالف بوده و تاكيد مي نمايد دلجويي از مخالفان و تاليف قلوب آنان از يك رئيس جمهور مكتبي را انتظار دارد.

حلاوت و شيريني پيروزي مردم ايران آنقدر زياد است كه پاره اي از اتفاقات و گمانها (به حق يا به ناحق) نمي تواند ارزش كار بزرگ ملت را به زير سوال ببرد.

اينجانب به نيابت از اعضاي ستاد تبليغات انتخاباتي آقاي دكتر محسن رضايي در مازندران حسب قولي كه در سيماي مازندران داده بودم اين پيروزي بزرگ را به رئيس جمهور محترم تبريك عرض نموده و دست تسليم خويش را در برابر قادر متعال بالا گرفته و عرض مي نمايم ، خداوندا اگر مجريان انتخابات و ناظران به حق عمل نمودند و غشي در كاركردشان نبوده است آنها را مورد حمايت خويش قرار داده و توفيق خدمتگزاري بيشتر به ملت شريف را به آنان عنايت بفرما.

خداوندا جوانان ما را كه با شور انقلابي و احساس مذهبي همه انرژي خويش را براي اين انتخابات خرج كرده اند و صحنه هاي زيبايي از نقد و انتقاد و بيان مسائل نو و تازه براي پيشرفت بيشتر كشور ارائه داده اند و ديدگاههاي زيباي كانديداهاي مورد نظر خويش را تبليغ و ترويج نموده اند جزاي خير عنايت بفرما و آناني را كه در اين ميان از روي غفلت دست به اعمال غير قابل قبول زده و عرض و آبرو و حيثيت افراد را مورد تعرض قرار داده اند به راه راست هدايت فرما. خداوند مردم ما را در پيش چشم جهانيان عزيزتر و جايگاه آنان را رفيع تر و اسلام عزيز را جهان گستر بفرما.

خداوندا به رهبري معظم انقلاب طول عمر با بركت عطا فرموده و موجود عزيزي همانند آقا محسن رضايي را براي ايران عزيز به عنوان ذخيره خير و عامل بركت براي نظام قرار بده.

غلامعلي رنجبر
رئيس ستاد تبليغات انتخاباتي دكتر محسن رضايي در مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.